Vejledning / FAQ
Hvordan melder jeg mig ud?
For at få depositum tilbage for din chipbrik skal du lægge den i en kuvert sammen med oplysninger om til hvilken dansk bankkonto du ønsker beløbet overført og så læg kuverten i motionscentrets postkasse.
Jeg har mistet min brik, hvad gør jeg?
Du kan bestille en ny chipbrik i shoppen her på siden og efterflg. kontakte kasseren på info@goerlevmotion.dk så den gamle brik kan blive lukket og du kan få overført evt. resterende træningsperiode til din nye chipbrik.
Skal jeg aflevere chipbrikken hvis jeg holder en "pause" ?
Hvis du f.eks. rejser på sommerferie el andet som gør at du ikke fornyer din træningsperiode i en tid, så behøver du ikke aflevere chipbrikken.
Du vil kunne komme ind i motionscentret igen når du har betalt for en ny træningsperiode.
Det er flere dage siden jeg fornyede min træningsperiode, men min chipbrik virker stadig ikke?
Hvis du flere dage efter at have modtaget ordrebekræftelsen og overført betalingen for fornyelse af din træningsperiode oplever, at din chipbrik ikke er aktiveret, så skal du kontakte os på info@goerlevmotion.dk og oplyse om forholdet så vi kan få det rettet.
Hvornår træder min nye træningsperiode i kraft?
Din træningsperiode opdateres så snart vi registrerer din indbetaling, typisk dagen efter du har betalt.
Der kan i nogle tilfælde godt gå et par dage, vi anbefaler derfor at du fornyer inden din aktuelle periode udløber.
Du mister ikke dage af din aktuelle træningsperiode da vi blot forlænger med det antal måneder du tilkøber.
Hvordan fornyer jeg min træningsperiode?
Klik på "Tilmeld / Forny" og vælg den træningsperiode du ønsker at forny/forlænge med.
Vi anbefaler at du fornyer mindst et par dage før end din aktuelle træningsperiode udløber, så du ikke risikerer din brik bliver lukket indtil den nye periode træder i kraft.
Hvor ser jeg hvornår min træningsperiode udløber?
Der er flere muligheder for at få denne oplysning;
1. I din netbank fremgår posteringen med dato for overførsel (dette er den mest præcise måde da vi aktiverer træningsperioder ift. hvornår vi modtager betalingen).
2. Mailen du modtog med bekræftelsen for din bestilling af træningsperioden, indeholder datoen for hvornår du afgav bestillingen.
3. Hvis mailen med ordrebekræftelsen er bortkommet kan du kontakte info@goerlevmotion.dk.
Jeg har ikke modtaget min chipbrik, hvad gør jeg?
Hvis du ikke modtager din chipbrik indenfor 3 dage efter du har betalt, så skal du kontakte os på info@goerlevmotion.dk og oplyse om forholdet så vi kan få det rettet.
Jeg har tilmeldt mig og betalt, hvornår kan jeg komme at træne?
Lige så snart du modtager din chipbrik kan du anvende den til at komme ind i motionscentret.
Chipbrikken leveres typisk indenfor et par dage efter vi registrerer din indbetaling.
Vi er to der gerne vil træne sammen, kan vi deles om én chipbrik?
Chipbrikken registreres til den som bestiller den og kun samme person må anvende den til at komme ind i motionscentret.
Man må således ikke lukke andre ind med sin chipbrik heller.
Din chipbrik er også din dokumentation for at du er betalende medlem når du er i motionscentret og den skal kunne fremvises hvis du bliver bedt om det.
Eneste undtagelse for at lukke andre end dig selv ind med din chipbrik er, hvis du er forælder til et barn i alderen 12-13 år der skal træne sammen med dig og du har indgivet oplysning om dette forhold til kassereren (Erling) via E-mail.
Hvordan tilmelder jeg mig?
1. Gå ind i shoppen ved at klikke på "Tilmeld / Forny".
2. Tilføj den træningsperiode du ønsker.
3. Tillige, for at træne i motionscentret skal du være medlem af foreningen, så tilføj "Forenings medlemskab 1 år".
Der er et depositum på chipbrikken på 200,- som du får tilbage den dag du afleverer den igen.
Når du har afgivet bestillingen, så modtager du en bekræftelse på den E-mail adresse du har oplyst og det betyder at vi tillige har modtaget din ordre, som vi så går i gang med at behandle.
Du modtager din nye chipbrik indenfor et par dage efter du har betalt og den vil være aktiv fra den dag du modtager den.
Der er en maskine/udstyr der ikke virker, hvem skal jeg sige det til?
Hvis du finder udstyr/maskiner i motionscentret som enten er ødelagt eller på anden vis ikke virker, så send venligst en mail til info@goerlevmotion.dk og oplys dette så vi kan få det bragt i orden igen.
Hvorfor kan jeg ikke logge ind længere?
Bestyrelsen har besluttet at nedlægge funktionen da nogle brugere bliver forvirrede over den og du kan således kun handle i shoppen som "gæst", dvs. du skal indgive alle oplysninger forfra hver gang du vil købe noget i shoppen (eks forny træningskort).
Hvor gammel skal man være for at tilmelde sig og træne i motionscentret?
Fra man er fyldt 14 år kan man tilmelde sig og træne i motionscentret.
12 og 13 årige kan vederlagsfrit træne i motionscentret, dog kun i følge med en forælder som er medlem af foreningen og har gyldig træningsperiode.
Du skal give besked til kasseren (Erling) ved at oplyse dette på mail: info@goerlevmotion.dk dersom du agter at medbringe dit barn iht. denne ordning.
Skal man have specielt fodtøj på i motionscentret?
Ja vi vil ikke have du bruger sko som også anvendes udendørs da skidt og småsten ødelægger vores sportsgulve, så enten inde sko eller strømpefødder.
Hvem står for oprydning?
Hver rydder op efter sig selv, dvs. de ting man bruger lægger man på plads straks man er færdig med at bruge dem.
Hold den gode stil og sørg for ikke at blokere/optage udstyr du ikke bruger, så andre kan komme til det.
Er der altid personale til stede?
Der er instruktører tilstede i visse tidsrum i løbet af ugen, du kan se hvornår under "Instruktør tider" på hjemmesiden.
Kan jeg få en gratis prøvetime?
Det kan du og du gør det ved enten, at møde op i motionscentret når der er en instruktør tilstede eller ved at aftale særskilt dato og tid med en instruktør som så vil komme og vise dig rundt.
Tidspunkter for hvornår der er instruktører finder du under menupunktet "Instruktørtider" og kontaktinfo for instruktører finder du under "Kontakt".